| 
 
 | 
 
 
              
                
                
                
                  |  |  
                  | 
                   
 Pedagog  szkolny mgr Karolina Siwadło dr Robert Sitowtorek: 9.30 - 13.30
 środa: 9.30 - 13.30
 czwartek 9.30-13.30
 
 środa 9.40 - 13.00
 czwartek 9.40 - 10.40
 piątek 8.00 - 13.40
 
 
 
                   
 
 
 
 |  
                  | 
 |  
                  |  |  
 | 
 
              
                
                  |  
 
 |  
                  | Nasz
adres : 
 Szkoła
Podstawowa
 im.
Królowej Jadwigi
 w Biskupicach
 32-020
Wieliczka
 tel.
(12) 250 76 70
 
 sp.biskupice@oswiata.eu
 |  
                  | 
 |  
                  |  |  
                  | 
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                   
 |  
                  |  |  
                  | 
 
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                   
 |  
                  | 
 |  
                  | 
 
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                   
 |  
                  | 
 |  |